Shop Mobile More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

Animal masks by masker-of-disguise




Details

Submitted on
January 16, 2013
Image Size
956 KB
Resolution
2241×2209
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
136
Favourites
7 (who?)
Comments
33
Downloads
6

Camera Data

Make
GENERAL IMAGING CO.
Model
X400
Shutter Speed
1/30 second
Aperture
F/3.0
Focal Length
5 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jan 16, 2013, 8:22:45 PM
Software
Version 1.00
×
Le Horse Mask by Snow-Feather1203 Le Horse Mask by Snow-Feather1203
xD
This is what my boyfriend got me for my birthday.
Yep <3
Add a Comment:
 
:icontaytaym2:
taytaym2 Featured By Owner Apr 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg lol where do you get those?
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Apr 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha
My boyfriend got it for my for my birthday XD
I think it was on amazon. Hahah
Reply
:icontaytaym2:
taytaym2 Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
Still thats pretty cool
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yeah. Ahahah
Reply
:iconlaughinggeoker:
LaughingGeoker Featured By Owner Feb 26, 2013  Hobbyist General Artist
This is so lovely, I would make over it.
But there's no point in beating a dead horse!!!HAHA! XD
Nice gift!!!
Reply
:iconeuiib:
Euiib Featured By Owner Feb 11, 2013
Only an epic boyfriend would get his precious girlfriend a horse head mask <33



omfg dat shirt <3
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Feb 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD He is really epic <3
Haha yes. Beatles! :D<3
Reply
:iconeuiib:
Euiib Featured By Owner Feb 12, 2013
\o/
Reply
:iconcyberomeo:
CYBEROMEO Featured By Owner Jan 17, 2013
:)*THE GODF@THER CALLED IT HE W@NTZ HIS HORSEHE@D BACK:)
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lol. Tell him I said "NO :stare:"
Oh, thanks for the watch, btw c:
Reply
:iconcyberomeo:
CYBEROMEO Featured By Owner Jan 17, 2013
:)*HE HE HE TH@T THING IZ AWESUM*:)
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha, thank you!
Reply
:iconblewchichi:
blewchichi Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
BAWAHHAHA *falls on ground*
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
Reply
:icong0ldstar:
G0LDSTAR Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg
one of the girl scouts was wearing it for the group picture.
we were all cracking up
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
THAT'S AWESOME!
There are so many possibilities with this, it's gonna be awesome.
Reply
:icong0ldstar:
G0LDSTAR Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
you could wear it to school and scare people
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD I was gonna eventually
Reply
:icong0ldstar:
G0LDSTAR Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
send pictures
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I will when I do.
Reply
:icong0ldstar:
G0LDSTAR Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
yaaaaaay!
Reply
:icongohaangten12:
gohaangten12 Featured By Owner Jan 16, 2013  Student General Artist
I like ur shirt!!beatles!!! Hahaha horsey
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha, thanks.
Reply
:iconcaptain-fanattic:
Captain-FANATTIC Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
amazing
I want
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
It's the best friggin thing ever.
Reply
:iconcaptain-fanattic:
Captain-FANATTIC Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Yes. xD
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
Next time we get to wear hats and crap in school, imma wear it.
Reply
:iconcaptain-fanattic:
Captain-FANATTIC Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Omg yes xD
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
Reply
:icontrumpets-of-terror:
trumpets-of-terror Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you have an awesome boyfriend XD
Reply
:iconsnow-feather1203:
Snow-Feather1203 Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
xD
I know >: D
Thanks (:
Reply
:icontrumpets-of-terror:
trumpets-of-terror Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
no problem ^^
Reply
:icontrumpets-of-terror:
trumpets-of-terror Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you have an amazing boyfriend XD
Reply
Add a Comment: